Pasta: Saksıda Romantik Çiçekler


flowers cake


Bu pastanın olağanüstü komik bir hikayesi var.
Ama anlatmayacağım. Farkındaysan bu ara bende bir kapris bir kapris. Yazmak istediğimi yazıp geri kalanını "Ay yoruldum anlatmayacağım." diyorum.
Galiba yoruldum, ondan.
Neyse...
Var mısın bir oyun oynayalım...

Ben şimdi başını anlatacağım sana. Sen sonra içinden ya da bir yorumla bana devamını yazacaksın.
Oldu mu? Anlaştık mı?

çiçekli pasta

Peki öyleyse, başlıyorum.

"Bir son dakika pastası.
Öyle elim ayağım birbirine dolaşmış ki, kek çemberinden çıkardığım biraz fazla kabarmış (nasıl olduysa!) o keki bıçak yardımı ile kek çemberinden ayırıyorum. Aceleden kenarlarına kağıt koymaya üşendim nasılsa.
Ama o da ne...
Bıçak elimden kayıyor ve pastanın ortasına yakın bir yerinden geçiyor. 1 saat 20 dakikada pişen o değerli brownie kekime çığlık atarak bakıyorum. O artık bir çember değil. Ovalimsi bir şey. Aşağıdan yukarıya büyüyen. Olsa olsa bir kova ya da bir saksı..."
...
devamı sizde.

Anlatın bakalım...

Yorumlar

Popüler Yayınlar