Pasta:Twin Baby Shower/İkizlere Baby Shower


baby shower pastası

Derin ve Nil bebeğin hikayelerinde sıra... Ben buraya yazmaya zaman bulamazken, onlar sağlıkla doğdular hatta iki ay sonra bir yaşlarına girecekler bile :)

baby shower partisi

Bazen, bazı çok sevdiğim temaları not alıyorum çalışabilmek için. Benim için baby showerın küvetli teması tam da bu demekti. Bu nedenle, çalışma detaylarının bana bırakılması beni gerçekten çok mutlu etmişti.

baby shower partisi

baby shower partisi

baby shower partisi

baby shower kurabiyeleri

Baby showerın hemen ardından aynı kurabiyeleri hastane odası ve ev ziyaretleri için de çalıştım. Tatlılıklarına yeniden şahit olunca, üst üste çalışmama bir kez daha şaşırmadım. :)

Mutlu ve sağlıklı bir ömürleri olsun ikiz bebeklerin. Sevgiyle ve huzurla büyüsünler...

Yorumlar

  1. ellerinize sağlık ınsanlar bunları yemeye kıyamaz:) şayet ben saklıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar