Pasta: Minions Forever!

Daha aylar aylar önce, Minions'lar vizyona bile girmeden internetten izleyip aşık olduğum yeni minions karakterlerini (pardon eski :)) bir pastada ölümsüzleştirip filmin vizyona girdiği tarihte ta daaa bınanaaa diyerek paylaşmıştım. Sonra da filmi özellikle ilk yarısını kahkahalarla üç kez izledim. Her ne kadar, Imdb ve Rotten Tomatoes'ta düşük puan alsa da, benim en eğlendiğim Minions animasyonu oldu sonuncusu. Özellikle, depresif hallerini hala unutamadım gitti : )

İşte o pasta: I'm with stupid, hıh...
Minions cake

Minions cake

Hala izlemeyenler için de küçük bir fragman:


Bu pastayı çalıştıktan hemen sonra, hem adaşım hem de meslektaşım olan Yeliz'in Minions delisi tatlı oğlu için bu pastayı çalıştım. 

Minions cake

Minions cake

Gerçek şu ki, ben Minionsları çok seviyorum ve yalnız değilim. Çünkü, şuracıkta da bir Can Ege pastam vardı Minions'lı. Tıkk Tıkk Sanırım daha çok uzun yıllar aşkla Minions figürleri çalışacağım.

Sevgiyle... 

Yorumlar

  1. Pastalar çok güzel izlemedim izleyeyim bari. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli, kesinlikle tavsiye ederim :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  2. bayıldım bunlara filmlerini de severek izledim çok şekerler hele o şarkı söylemelerine bayılıyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlılar gerçekten :) Hele bu son filmde iyice hayranlığımı kazandılar :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar