Pembe & Gümüş Cupcakeler...

En sevdiğim tasarımlar; her zaman en sade olanlar.
En sevdiğim çalışmalar; benim zevkime bırakılanlar.

cupcake

Hayır, bencil değilim :) Sadece, özenle seçtiğim kelimelerle sanırım şöyle ifade edebilirim ki, yaptığım her çalışmada, kişinin birebir istediğini yapabilmekten kadar estetik kaygı da taşıyorum. Bu nedenle hep söylüyorum, sadece tek tarafın içine sinen değil, her ikisinin de içine sinen bir yol olmalı diye. :)




Demet Hanım'la bu konuda tamamen aynı frekanstaydık. Lezzet ön planda olsun, cupcakeler olabildiğine sade olsun istedi. En sevdiğim çalışmalardan biri olması kaçınılmaz oldu işte bu nedenle.

Lezzet derken, abartmaktan kaçınarak dikkatinize sunuyorum. :)
Siz hiç böyle bir şeyle karşılaştınız mı?
chocolate cupcake

Demet Hanım'ın kızı Deniz, 4 yaşına girdi geçtiğimiz hafta sonu. Bu cupcakeler onun doğum günü için. Biz pembe rengini beyazla uyumlu kullanmayı seçmiştik, Deniz'in gümüş tonunu çok sevdiğini öğrenince minicik yerlere gümüşleri ekleyiverdik.

güllü cupcake

Genellikle simlere karşı mesafeliyim ama iki renkte çalışmayı ayrı bir boyuta taşıdığına inanıyorum.
Pembe renk ve gri sim uyumu...
Mor renk ve altın sim uyumu...
Muhteşem, muhteşem. Büyülü!

Senin de muhteşem ve büyülü yaşların olsun tatlı, masum Deniz.
Sevgiyle büyü...

Yorumlar

Popüler Yayınlar