Patili Dostlarımız İçin Mum Almak İster Misiniz?

Şimdi size son zamanlarda alışveriş yaptığım için mutluluk duyduğum çok güzel bir projeden bahsetmek istiyorum.

Geçtiğimiz günlerde katıldığım bir doğum gününe elimde bir notla gittim. Bu notta da doğum günü olan arkadaşım adına yaptığım bağışın miktarı yazıyordu. Kulağa tuhaf geliyor değil mi?

Düşünün hayvansever bir arkadaşınız var. Hatta evinde ona dostluk eden kedisi/köpeği var. Ona hediye alırken o hediyenin parasıyla sokaktaki patili arkadaşlarımızın karnını doyursak güzel olmaz mıydı?

Aslında bu bir sosyal sorumluluk projesi ya da bir kampanya değil. Mumyak.com bazı ürünlerinin bedelinin tamamını, bazılarınınsa belirli yüzdesini sokaktaki ve barınaktaki patili dostlarımızın tedavisi ve barınması için kullanıyor. Siz de bu ürünleri alarak, hediye ederek sokaktaki yardıma muhtaç canlarımıza destekte bulunabilirsiniz. Mumyak için buraya Tıkk Tıkk

Üstelik gelen ürünler de o kadar şeker ki. Bakınız arkadaşımın paylaştığı fotoğrafa :)

sokakta yaşayan hayvanlar için bağış

Ben, doğum günü partisine giderken siparişi yeni verebildiğim ve hafta içi eline ulaşacağı için elimde bir notla gittim. Eşim madem kedi ve köpek dostlarımıza gidecek ben bir kedili origami yapayım notunu da içine yaz dedi :) Bazen muhteşem bir ikili olduğumuzu düşünmüyor değilim :) Bakınız:)


Umarım size de yardımcı olabilmişimdir.

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Harika bir site ve çok teşekkür ederim, bazen hediye almakta çok zorlanıyorum. Birde bunlar pati canlarıma gidiyorsa ben yüz kat mutlu olurum.. Bunu daha çok duyurmak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Goncacım ben teşekkür ederim, senin patililere yardımların başlı başına bir şirket gibi işliyor canım benim.
      Ben de bazen zorlanıyorum açıkçası ve aldığım ürünün sokaktaki canları mutlu edeceğini bilmek çok rahatlatıcı bir duygu. Hem ürünler de gördüğüm kadarıyla çok şık ve güzel. Ben de bundan sonra mümkün olduğunca bu sitenin bu ürünlerinden alacağım herkese.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar