İyi ki Doğdun Naz Bebek!

Şimdi paylaşacağım kurabiyeleri, üniversiteden bir arkadaşımın bir yaşına girecek prensesi için hazırladım.

Instagram'dan kendisinin daha anne karnındaki günlerinden bir yaşa giden rengarenk ve eğlenceli yolculuğunu adım adım izlediğimden onun için bir şeyler hazırlamak benim için büyük mutluluktu.

Kurabiyelerin renklerinden dizaynına her detayına yüreğimi koydum da yaptım diyebilirim. Bir o kadar da içime sindi.

Şeftali, mint tonlarındaki bir yaş kurabiyeleri işte bunlar:

vintage kurabiye, mint kurabiye

vintage kurabiye, mint kurabiye

vintage kurabiye, mint kurabiye

Güzel anne Ahsen'e ve tatlı bebeği Naz'a bana bu zevki tattırdıkları için çok teşekkür ederim.

Sevgiyle, mutlulukla büyüsün Naz bebek... Tüm masum bebekler gibi mis gibi ve mutluluklarla dolu bir hayatı olsun...

Mutlu haftalar...



Yorumlar

  1. Harika ve yenilesi görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yemeye kıyamıyorlar genelde ama ben de yenilesi durmasından yanayım :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ne diyeyim ki biliyorsun hayranim senin bu ugraslarina. Benim asla sabrim olmazdi. Sevmek lazim bu isi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nevi delilik hali :) Kesinlikle çok sabır istiyor :(
      Çok teşekkür ederim canım...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar