Etaminsel Hediyeler: Mint Kasnakta Etamin Pano

Herkese merhaba, mutlu haftalar,

Bayramda İzmir'e giderken ilk yanıma aldığım bir yumak ve kasnaktı. Gider gitmez de annemle halamın yamacına oturup muhteşem fikirlerimden bahsetmeye başladım. "Yine başımıza ne işler çıkardın?" demeden edemediler. Bu kez yıllardır kanımın uyuşmadığı tığ işiydi istediğim. Nitekim, halam yine bayağı zorlandı bana öğretmeye çalışırken. Hep diyorum öyle muhteşem yetenekli bir insan değilim, hevesli ve çalışkanım sadece diye. Neyse, süreci başarı ile atlattım. Ama bir daha yapabilir miyim acaba, bilemiyorum :)

Evet, şimdi sıra geldi güzel eserimi size sunmaya:

mint etamin pano, etamin, kanaviçe, çarpıişi


mint etamin pano, etamin, kanaviçe, çarpıişi

mint etamin pano, etamin, kanaviçe, çarpıişi

Kasnağı tığla örebilmek iki gün, içine hangi modeli işlesem diye düşünmemse iki ayımı aldı. Ne mutlu bana  :)

Hepimiz için mutlu bir hafta olsun.
Sevgiler...

Yorumlar

  1. Ama cok guzel olmus nasil begendim anlatamam. Renkleri guzel kullaniyosun sen. Cok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, şu an nasıl mutlu oldum bak keşke görebilsen :))
      Çok teşekkür ederim canım.
      Kocaman sevgiler...

      Sil
  2. Çok yakıştı ama mutfağına. Bence anahtarlarının yanına bunları da satışa çıkarmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparken amacım biraz da oydu ama yok kalsın :) Bir daha nasıl yaparım hiç bilmiyorum.
      Çok teşekkürler Sinem'cim <3

      Sil
  3. çok şık ellerinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, yaptıkça yapası gelir insanın bence devam et bırakma, çok da başarılı olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bu güzel sözlerden sonra her rengini yapasım gelir zaten :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. çok hoş Yelizcim eline sağlık. Ben de etamine merak saldım çok zevkli. Ama o kasnak nasıl bir kasnak?? merak ettim :)
    mutlu haftasonları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Normal, ahşap ve vidalı kasnak. Üstüne örülüyor :) Bakalım senden nasıl güzellikler çıkacak?
      Sevgiler...

      Sil
  6. Çok cici olmuş gerçekten ellerinize sağlık.Bende arada yapıyorum insanı hem mutlu ediyor hemde rahatlatıyor:)
    Bloğunuzu takibe aldım.Banada beklerim.
    Sevgiler
    Hobium.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoş geldiniz :)
      İyi bloglamalar...

      Sil
  7. Merhabalar, cok hos olmus elleriniz saglik, ama arkasi nasil oluyor bu kasnagin? Etamin kenarlardan kasnaga sifirmi kesiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Elif Hanım.
      Birkaç farklı yöntemle yapabilirsiniz. Örneğin, tam kenarlarına sığacak boyda kesebilirsiniz etamin kumaşını, zaten üzerinde işleyeceğiniz için belki de en sağlıklısı o olur ama daha sonra farklı bir yere almak isterseniz zorlanabilirsiniz.
      İkincisi ise, tuhafiyelerde satılan adını hatırlayamadığım bir malzeme var, o malzemeyi etamin kumaşı ile arkasındaki kulakçıklarının arasına koyduğunuz zaman yapışmasını sağlarsınız. (tela olabilir ismi)
      Üçüncü bir yöntem de arkasını zarf gibi yaparak dikmek. Ben sıkıntıya gelemediğimden, zaten uğraşmam kaç zamanımı aldı diyerek diktim ama temiz iş mi hayır :)
      Siz seçersiniz bu yazdıklarımdan.
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar