Baby Shower Kurabiyeleri: Efe Bebek Geliyor!

Geçtiğimiz hafta baby shower partisi için biberon ve önlük temalı kurabiyeler hazırladım. Bebeğimizin adı Efe bebek... Doğumuna henüz 2-3 ay var. Baby shower genelde son 3 haftada yapılırken bu kez biraz erken yapıldı. Neden diye sorarsanız, güzel anne adayı baby shower partisinin ardından doğum için Amerika'ya uçtu. :)

bebek kurabiyesi

Şu ana kadar üç baby shower çalışmam oldu, ikisi  Amerika' da doğum yapacak anneler içindi. Tabii bu arada Amerika'da doğum yapmakla ilgili birçok şey öğrendim. Hatta, İstanbul'da yabancı ortaklı şirketlerde çalışan birkaç arkadaşımla konuştuğumda, çoğunun kariyerinde belli bir noktaya ulaşmış arkadaşlarının doğum için Amerika'yı seçtiğini, dolayısı ile özellikle bazı çevrelerde çok yaygın olduğunu öğrendim. Şahsen, ben de olabilir gözüyle bakıyorum ama benim için uzak bir ihtimal. Doğum en korktuğum şeylerin ilki ve o an geldiğinde bütün familyam yanımda olsun, nazımı ve kahrımı çeksin, yüzümü güldürsün istiyorum. Bir de anadil meselesi... Strese girince Türkçe bile konuşmakta zorlanan bir insanın -ben!- 8 yaşından beri öğrenmek için kendini paraladığı bir dilde ihtiyacını anlatabilmesi biraz zor. :) Bu nedenle, anne adayımız Gamze'yi bu cesaretinden ötürü kutluyorum ve Efe'yi sağlıkla, bir çırpıda kucağına almasını diliyorum.

bebek kurabiyesi

Partiden kareleri de müstakbel halamız, bu kurabiyelerin yaratıcısı, güzel arkadaşım Aslı gönderdi.


bebek kurabiyesi

bebek kurabiyesi


Şimdiden Gamze'yi ve ailesini tebrik ediyorum. Efe bebek kuyruğa girmiş çok yakında gelecekmiş :)

fil kurabiyesi
:) Kelime sürçmesi :)
Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Bu babyshower bana cok sacma geliyor ama senin yaptigin kurabiyeler cok cici olmus. Nedense hep bir batiya özenmedir gidiyor. Burada hic böyle bir sey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneye moral vermesi açısından çok önemli bir parti aslında. Çünkü doğum öncesi aşırı stres ve korkulu oluyorlar. Bu partide, oyunlar oynanıyor, hediyeler veriliyor, bu uğraşla doğum öncesi sevimli bir uğraşla akıl ve zaman oyalıyor. Ben yapabilmeyi çok istiyorum. İnsallah ileride sağlığım ve ortam elverir yaparım. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar