İyi ki Doğdun Tatlı Nehirciğimiz...

Nisan ayında çok sevdiğimiz bir çiftin dünya tatlısı kızlarının 2. yaşının doğum günü partisi vardı. Bebekler nasıl hızla büyüyorlar! Nehir'i doğumundan birkaç ay sonrasında gördüğümüzde bacakları hiç durmayan kıpır kıpır bir bebecikti. Sonra birinci yaşından sonra bize geldiler ve o bebecik birden hızlı hareket eden, cin gibi gözleriyle her şeyi anlayan, anne babasının iphone şifrelerini çözmüş, yaptığım tatlıyı iştahla yiyen tatlı bir kıza dönüştü. İkinci yaşının partisinde üçüncü görüşümüzde ise tam bir tatlı cadıydı. Hakikaten yeni nesille ilgili folik asit çocukları kavramı Nehir'i kesinlikle tanımlıyor. Çok tatlı, çok zeki ve enerjik. Allah nazardan korusun onu ve güzel anne babasını.


Nehir'in pastası kelebekli ve iki kat olacaktı. Beyaz ve fuşya tonlarında olmasını istedik. 




Benim için en zevkli kısmı partideki yirmi kişinin aynı anda benim hazırladığım pastadan yemesiydi. En güzel geribildirimleri o ortamda aldım, gözlemledim. Hele ben pastayı keserken çevremizdeki miniklerin, "Ben kafasını yicem sen bacaklarını ye!" pazarlığı ve figürü çekiştirmeleri vardı ki ba-yıl-dım! Çocuklar şeker hamurunu gerçekten çok seviyorlar!


Çok sevdiğimiz Cake Boss'ı izlerken eşimle diyoruz ki, Carlos bir partiye gittiğinde partinin kahramını oluyor, herkes ona sarılıyor öpüyor böyle acayip havalar, sanki bir sokak düğününe Tarkan gelmiş edaları çığlıkları falan :) Acaba bir gün ben de öyle olacak mıyım, yok ya kimse boynuma atlamaz benim, gerçi bir kurabiye teslimatında hiç tanımadığım bir bayan sarılıp öpmüştü "Çok seviyorum sizi" demişti o da dünyalara bedeldi diye :) Carlos'un C'sine ulaşmama bile 1000 fırın olsa da, aldığım tepkilerin benim için değerini bilseniz...Bu nedenle, size bir şey ikram ediliyorsa mutlaka fikrinizi beyan edin olur mu? Olumlu da olsa olumsuz da olsa bu yorumlar bu işlere gönül veren herkesin en değerli yardımcıları, hatta kişisel koçları...

Benim aldığım en güzel feedback de bu kare oldu :)


Nice yıllara tatlı Nehircik... İyi ki doğdun!

Bu arada Nehir için bir zamanlar bir pano yapmıştım. Merak edenler için eski yazıma Tıkk Tıkk

Musmutlu hafta sonları...

Yorumlar

Popüler Yayınlar