Kırmızı Kalpler, Papatyalar, Güzellikler

Hayatta en güzel mutluluklardan biri de, güzel bir şeye dolaylı da olsa vesile olmak, belki çok az tanıdığın insanların mutluluğunda küçük de olsa bir payın olduğunu bilmenin sevinci...

Şimdi size içinde kısmen benim de olduğum bir hikayeyi anlatacağım:

İstanbul'da, çalıştığım şirkete Hatice'yi kazandırmıştım. Sanıyorum 8 ay sonrasında ben işten ayrıldım ama ayrılırken de son olarak şirkete yeni bir arkadaş daha kazandırarak; o arkadaşın ismi de "Cüneyt". Sonra Hatice bana bir akşam, kendisinin uğuru olduğumu söylerek, hayatındaki iki güzellikten söz etti. İlki, çok mutsuz olduğu bir anda ben iş görüşmesi için kendisini aramışım ve günün akışını değiştirmişim. İkincisi ise, ben işten ayrıldıktan sonra hayatına Cüneyt girmiş ve şimdi çok mutlular.

Yazmadan önce Hatice'den onay almak istedim. O da "Bahsetmeni isterim, belki başkalarına da uğur getirirsin, herkes kendisi için böyle bir insan bulsun." dedi.

Hatice, sevgililer günü öncesinde benden Cüneyt için kurabiye yapmamı istedi. İçinden geçen çok sade bir modeldi. Bir kalp üstüne C harfi. Ben de biraz hareketlendirelim o zaman, mesela papatya falan koysam köşelerine dediğimde "Bayılırım!" yanıtını aldım.

İşte bu güzel hikayenin kurabiyeleri:

kalpli kurabiye

kalpli kurabiye

Mutlulukları daim olsun.
Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar