Kış Mimim

Herkese merhaba, mutlu bir pazartesi, mutlu bir hafta olsun...

Buralardan biraz uzak kaldım, sosyal yaşam-blog dengesini oturtamadım bir türlü. Bazen bir gün boyunca başından hiç kalkmadan bir haftalık yazı yazıp programladığım oluyor, bazense bilgisayarın başına oturacak zamanım bile olmuyor. Neyse ki, instagram var her önemli an ve detayı paylaştığım.

Sözü daha fazla uzatmadan, bugün bu postu yazmama neden olan güzelliği sizlerle paylaşayım. Blog fırtınası sayesinde tanıdığım ve yazılarını çok severek okuduğum sevgili Aycan beni mimlemiş. Kendisinin bloğunu incelemek isterseniz Tıkk Tıkk. Ben de şimdi bir solukta soruları cevaplayacağım :)

1. KIŞ DEYİNCE AKLINA NE GELİYOR?

♥ Yorgan gibi sarıldığım ve nisana kadar üstümden atamadığım kaz tüyü mont. (Benim için 18 derece altı soğuk, çok soğuk :( )

2. FAVORİ KIŞ AKSESUARLARIN NELERDİR?

♥ Deri eldivenim ve boyunluklarım.
deri eldiven, yün boyunluk

3. KAHVE Mİ, ÇAY MI, SALEP Mİ?

♥ Üçü de, ama sabahları çay içmeden kendine gelemeyenlerdenim ve her gün en az 1 fincan Türk kahvesi tüketenlerden.

4. FAVORİ KIŞ MUMUM?

♥ Kokulu mumların her türlüsünü çok seviyorum. En severek kullandığımız mumlar koca kavanozları ile Yankee Candle'ın vanilya, tarçın ve okyanus kokularıydı.  

5. RUJ MU? EYELINER MI?

♥ Eyeliner. Gözlere derinlik kazandırmasını seviyorum. Kryolan Aqua kullanıyorum.



6. EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ? 

♥ Uzun zamandır arıyorum, henüz bulamadım. Tüm önerilere açığım :)

7. EN SON ALDIĞIM KAZAK?

♥ Mango'dan aldığım yün kazak, henüz 15 gün oldu ama şimdiden üstümde eskidi diyebilirim :)

8. ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ

♥ Tetrislerin ilk çıktığı zaman almak için çıldırmıştım ve babam bir gece elinde tetrisle gelmişti. Havalara uçmuştum bu hediyeyle... Ama yetinmedim ne yazık ki, nedense o dönem gözlük takanları çok havalı bulurdum ve gözlerim azıcık zor görse de keşke gözlük taksam derdim. (Deli olmalıyım evet, şu an aklım gidiyor ya görme duyum azalırsa diye!) O kadar çok tetrisle oynamıştım ki, gözlerimin yanmasıyla anneme "Galiba gözlerim acıyor gözlük taksam iyi olur." demiştim,-kendimce bir taşta iki kuş vuracağım- o da anında babama söylemiş tabi ki. Bizim evde de göz konusu çok hassas bir konu, ben anında en yakın doktora götürüldüm. Her ne kadar doktor, "Maşallah şahin gibi gözleri var kızınızın." dese de, bizimkiler faturayı tetrise kestiler. Babam o gece tetrisi aldı ve "Nasıl yapmışlar bir bakayım sonra geri vereceğim." diyerek kasıtlı olarak bozdu ve bir daha da eve tetris alınmasını yasakladı. (Neye yarar, eve sonraki giren Amstrad marka bir bilgisayar oldu, takoz Amstrad'ın ruhu şad olsun :))

9. FAVORİ KIŞ OJEN?

♥ Sally Hansen- 370 (Mantar rengi)- 414 (Fuşya)- 460 (Koyu mavi) ile Clarie's 51 (Koyu kırmızı). Geçen sene bıkmadan kullandığım ama evdeki beyaz mobilyalara verdiği zarardan ötürü artık almadığım Flormar 323 (Koyu kırmızı).  


Hiç üşenmedim sürdüm :) Bakınız:


sally hansen ojeler

10. KISA BOT MU? UZUN BOT MU?

♥ İkisini de ayrı seviyorum ama favorim rahatlığından ve ayakları sıcak tutmasından ötürü ayağımda paralanacağını sezdiğim Oxs'larım. İyi ki varlar!

oxs bot

11. FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN?

♥ Birden çok yanıtım var. İlki Elie Saab "Le Parfum". Bu kokuyu çok seviyorum. Ancak, hiç kalıcı değil ne yazık ki bu nedenle satın almayı bıraktım.
Dolce Gabbana "Pour Femme" geçen kıştan beri kullanıyorum.
Son favorim de So Nude! Her bileklerime sıktığımda burnumdan çekmem için kolumun uyuşması gerekiyor. 




12. FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN?

♥ Yaz kış cevabım aynı, yüz rengim soluk olduğundan allık. Yani kullanımı tamamen mecburiyet. Nars- Orgasm kullanıyorum. 

13. FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?

♥ Yüzüm için Clinique nemlendirici krem, dudaklarım için blistex, vücut losyonu olarak The Secret Charm.



14. KIŞ MI YAZ MI?

♥ Y-A-Z :)

Bu mim için Aycan'a çok teşekkür ediyorum. Farklı bir konuda yazmak değişiklik oldu ve iyi geldi :)

Ben de bu mimi yazımı okuyan ve sorulara cevap vermek isteyen herkese iletiyorum.

Sevgiler,

Yeliz

Yorumlar

  1. harikasın fotoğraflara bayıldım :))) tetris hastalığı benimde vardı oyanyınca bağımlılık yapıyor :) ben gözlük kullanıyorum maalesef hiç hoş bir durum değil :(( maşallah senin gözlerin şahin gibiymiş :) nars orgazm istediğim bir allık eminim sana da yakışyordur. son olarak cevapladığın ve bu mime katıldığın için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Ben de çok eğlendim yazarken. Gözlüğü de bence kafana takma, sağlıklı olmak tabi en güzeli ama gözlüğü de hala karizmatik bulurum ben :)
      Kocaman sevgiler <3

      Sil
  2. cnm instagramda bir etkinlik vardı çok merak ettim hemen yazmalısın.bugün çok yoğun bu hafta öyle yani :)) takip ediyorum ama yorum yapamıyorum bazen, sanmayın görmüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, bu aralar acayip bir yoğunluk var en kısa zamanda yazımı ekliyorum :) Çok teşekkürler ilgin ve desteğin için :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar