2014'ü Güzel Sayfalarla Dolduralım...

2014'ün ilk yazısıyla herkese merhaba :)

2013'ün en büyük güzelliği, kendime şu ana kadar verdiğim en güzel hediye olan bloğum oldu. Hayatımda kocaman bir yer edindi. Hatta hayatımı ince bir çizgiyle ayırdı, öncesi ve sonrası diye...

2013'ün son günlerinde ise, akıllı telefonlar için hazırlanan uygulamalarla birçoğumuz son bir yılımızı fotoğraflarla değerlendirme şansını yakaladık.

Ben de 2013'ün tatlı karelerini 30 saniyelik bir videoda topladım, bakınca geldiğim yolu görüp çok da mutlu oldum.


Umarım 2014'ün son günlerinde daha güzel kareleri sizlerle paylaşırım.


Bu görseli paylaşmakta bir gün gecikmiş olsam da, Türkçeleştirirsem ben de aynı sözlerle yazımı bitirmek istiyorum:

Bugün, 365 sayfalık bir kitabın ilk boş sayfası. Güzel bir sayfa yazalım, güzel bir kitap olsun, olur mu?

Hoş geldin güzel yıl, bizi çok sev!

Yorumlar

Popüler Yayınlar