Her Şeyden Konuşmalı 1 Yaşında!

Bir mim eşleşmesi sonucu tanıştığımız ve bloğunu, tüm yazılarını ve paylaşımlarını severek takip ettiğim, ufkumu genişleten, ilk blogger arkadaşım Her Şeyden Konuşmalı tam 1 yaşına basmış.

Bir yaş kutlaması olarak da bir çekiliş düzenlemiş. Katılmak isterseniz buraya alalım Tıkk Tıkk

Ben bloğunun hem 1. yaşını hem de bu 1 yıl içinde tam 337 yazı yayınlamış olmasını kutlamak istedim. Bu inanılmaz bir çaba ve emek! Neredeyse hemen hemen her gün yazmış, peki neyi yazmış derseniz gittiği gördüğü yerleri, okuduğu kitapları, izlediği filmleri, oyunları... Yani, yazabilmek için de çaba harcamış, zaman yaratmış, dolu dolu yazılar yazmış.

Nice güzel yazıların olsun Sinem!

Sevgiler,
Yeliz


Yorumlar

  1. Çok duygulandım yaa! Gözlerim dolu dolu oldu resmen. Çok teşekkür ederim Yelizcim :) Seninle tanıştığıma öyle mutluyum ki, hem de hiç tahmin edemeyeceğim bir mecrada. İyi ki blog yazmaya başlamışım dedirtecek bir nedenim var artık. Senin gibi güzel biriyle tanışmama olanak sağladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güzel yorumların olmasa ben de bu kadar istekli yazamazdım, bunun için ne kadar teşekkür etsem az Sinem'cim :) Bence bir yılda harika bir iş çıkarmışsın. Bumerang duysa da duymasa da. Çoğu blogger'ın sadece çekilişlere katılmak için account aldığı ya da başkasından kopyala yapıştırla yürüdüğü bir ortamda bu kadar özgün olmak senin imzan:) İyi ki tanışmışız. Yolun daha da açık olsun...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar