Cümle Tamamlama Mimi...

Sevgili Şafak beni mimlemiş. Bloguna ve mime bakmak isterseniz, son zamanlarda yenilediği tasarımıyla dopdolu blogu burada Tıkk Tıkk

Bu seferki mim, cümle tamamlama mimi. Boldlar bana verilen cümle başlangıçları, italiklerse cevaplarım...


1. Elimden gelse, tüm insanların eşit hak ve özgürlüklerle doğmasını, eşit mülkiyete sahip olmasını, diğer tüm canlıların haklarına saygı duyulmasını, onlar için en elverişli koşulların yaratılmasını sağlardım. (Güzellik yarışması cevabı gibi oldu ama gördükçe, duydukça neden bu kadar eşitsizlik ve acı bu küçük dünyada diye haykırasım geliyor!)

2. Kendi kendimi kontrol etmekte; genellikle başarılıyım. Ama bazen çok önemli olaylar karşısında soğukkanlılığımı korurken, çok basit olaylarda şıpır şıpır ağlayabilirim.  

3. Beni en çok kaygılandıran şey, aileme, sevdiklerime bir şey olması. Kendime bir şey olmasından endişelenmiyorum ama onları kaybetmekten çok korkuyorum.

4. Hayatımın en kötü anı, ilk kez bir selanın ailemden biri için okunduğunu duyduğum an. Tüm ölümler kötü ama ilk kez duyduğumda hissettiğim en korkuncuydu. 

5. Yalnızken, harika zaman geçiririm! Yalnızlığı çok severim! Kitap, pasta, kurabiye, blog genellikle oyalandığım şeyler...

6. Nefret ettiğim, kötü niyetli, içten pazarlıklı ve kıskanç insanlar ama artık nefret etmiyorum aslında. Çünkü çevremde öyle olan kimse kalmadı tahminimce :)

7. İşim, İnsan Kaynakları alanında 5 yılı aşkın tecrübem oldu. Eğitimini alırken, stajlarımda ve çalışırken bu işi çok sevdim ama bir süredir ayrı düştük ve düşüncelerim biraz bulanık diyelim. Bir süredir bir kavşaktayım ama sonunu henüz bilmiyorum :)

8. Kadınlar/erkekler, dendiğinde akıllarına sadece aşk gelenlerden değilim, dost olabilirler, hem de bu dostluk çok güzel olabilir.

9. Hayat, çok güzel bir Mor ve Ötesi şarkısıdır. En sevdiklerimden... (Uğraş didin farklı şeyler yapmak için/ Üç kişi ya da beş kişi anlar...)

10. Çocukken, içimde Atatürk büstü olduğuna inanırdım. Kalbimin bir kısmında. Bunun mümkün olmadığını öğrendiğimde çok üzülmüştüm. (“Ben Atatürk ölmedi/ Yüreğimde yaşıyor”u çok yanlış anlamışım!)

11. Başkalarının zayıf tarafı, ...nı anlarım ama görmem ve unuturum.  

12. Yalan söylemek;  “Bazı yalanlar güzel/ Bazı gerçekler acıymış.” inanırım ama yalanı da söyleyeni de sevmem.

13. Her şey kötü gittiği zaman,  Allah cezanı versin Murphy! Yine mi ben!

14. Geceleri, bazen uykum kaçar ve koca bir kitabı bitirdiğim olur, eskiden olmazdı da son iki ayda üç kez başıma geldi. En son hiç sevmediğim bir kitaptan 300 sayfa okuyarak sabah 7’yi ettim. 

15. Başkalarına göre ben, son zamanlarda aldığım mesajlar ve yorumlar gösteriyor ki, sevimli şeyler tasarlayan, insanlara güzel duygular hissettiren, istediği hayatı kurmuş mutlu biriyim. 

16. Kurtulmak istediğim korku, doktor korkusu... Her seferinde o ışığı görecekmişim tünelin ucunda gibi geliyor hastaneye girerken...

17. Bazen düşünüyorum da, insanın yaşıyorum diyebilmesi için, içindeki çocuğu eğlendirmeyi bildiği ve saygı duyduğu ilgi alanları olmalı.

18. En çok utandığım şey,  birinin “Blogunu okuyorum.”demesi. Oysa okumadıkları için de üzülüyorum ama biri ne zaman blogunda şu yazıyı okudum dese anında utanıp konuyu değiştiriyorum. Bir aşamadım bu konuyu.

19. Keşke ben, biraz daha boşverebilsem, ince olmasam, incelik beklemesem, insanlara bu kadar güvenmesem.

20. Anlamıyorum, 
Oradan buradan çalma çırpma yazılarla ya da boş boş içeriklerle blog yazıp bilmem kaç takipçi yapan insanları,
Blog yazdığı halde çok sık kullandığımız Türkçe kelimelerde bile imla hatası yapanları,
Bu kozmetik cehaletimizi ve kozmetik tavsiyesi aşkımızı,
Blogger=moda, güzellik, kozmetik çıkmazını,
Bloglarda düzenlenen hediyeleşme etkinliğinin adının aslında neden eskileri değiştirme elde avuçtakini dağıtma etkinliği olmadığını,
Önce bloğunu takibe alıp sen onu takip ettikten sonra takibi bırakan, ya da takip etmezsen yine takibi bırakanları,
Bu skor aşkımızı, blogunun kalitesini böyle ölçüp böyle düşürenleri anlamıyorum!
“Sen bloggersın azıcık cool ve özgün ol canım benim! diyorum içimden.” 
Neyse ki, takip etmiyorum öylelerini. Etsem kendilerine de bir gün bunları uzun uzun yazacağım.

Mimleri çok seviyorum. Bu vesileyle Şafak'a yeniden teşekkür ederim. 
Kendisini takip etmeyi unutmayın, olur mu?

Ben de buradan Her Şeyden Konuşmalı'yıSu Durulmaz'ıMrandmrs Blackk'i bu mime davet ediyorum :)

Sevgiler,
Yeliz

Yorumlar

  1. Yelizcim cümleleri tamamladım. Senin cevaplarını da okudum. Şöyle birkaç mimi bir araya toplasak yeni tanıştığımız insanlara versek kişilik analizi sonuçları gibi olur. Seni bunlar sayesinde öyle tanıdım öyle sevdim ki bir çok arkadaşımdan daha yakın hissediyorum kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemcimm cok duygulandim inan, cok mutlu oldum. Ne cok sey biliyoruz birbirimizin hakkinda daha sesimizi bile duymasak da... İyi ki varsin!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar