#Blogfırtınası23- Ben Marty McFly!

Selam günlük,

Ben dostun Marty McFly, neler yaşadım inanamazsın!

Bugün zamanda tam 30 yıl geriye gittim. Sana bu satırları 1955 yılından yazıyorum! Evet doğru duydun, tamı tamına 1955 yılındayım! Tarihte benden başka hiçbir karakter henüz doğmadığı bir yıla gitmemiştir. Evet dostum, ben Marty McFly, henüz doğmadığım bir yıldan sana yazıyorum.

Doktor Brown, bu yolculuğa tesadüfen çıktığımdan beni uyarma fırsatını bulamadı ve çok yanlış bir şey yaptım. Annem ve babamın birbirine aşık olmasını engelledim. Gelecekteki babamı o kazadan kurtardım, bunun başıma nasıl bir dert açtığını bilsen! Tahmin edebileceğinden bile daha kötü bir şey! Annem bana aşık oldu! Bu durumda, eğer ikisi bir an önce birbirlerine aşık olmazlarsa benden geriye sadece bu yazılar kalacak. Yavaş yavaş gerçeklikten silineceğim.

Birazdan geçmişteki Doktor Brown'ı görmeye gideceğim, bakalım bana inanacak mı? Onu ikna etmeli ve bir an önce geldiğim yere, geleceğe dönmeliyim! Eminim o bir yolunu bulacaktır. Ne de olsa Doktor sensin Doktor!

Umarım gelecekte yeniden görüşürüz.

Dostun,
Marty




* Bir zamanlar güzel iki kız yaşarmış/ Bu adama çok çok çok aşıklarmış/ İçlerinden biri her gece posteriyle konuşur, onu öper yatarmış/ Okulda tüm sıralara adının baş harflerini kazırlarmış/ Ortaokul ve lise hayatı boyunca MJF ikisinin bildiği diğer herkesin merak ettiği bir sır olarak kalmış...

*Gün 23. En sevdiğiniz kurgu karakterin günlüğüne yazdığı bir yazıyı yazın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar