Uzaklarda Bir Prenses Doğdu...

Yaşamın bence en büyük mutluluklarından biri de, birçok yola birlikte çıktığınız, birlikte gelecek hayalleri kurduğunuz ve hayatınızın önemli bir süresinde sizin yanınızda olan arkadaşlarınızın anne oldukları döneme tanık olmanız : ) Çok sıcak, musmutlu, bambaşka bir duygu...

Bana manevi teyzelik duygusunu yaşatan arkadaşlarımın arasına ortaokuldan bugüne tanıdığım, birbirimizin çocukluğunu, ergenliğini, ilk gençliğini bir aile üyesi gibi  -ve belki bazen daha yakın- bildiğimiz, kısa bir vedayla yetişkinliğin bir kısmını kaçırdıktan sonra yeniden biraraya gelip hayatın geri kalan en güzel mutluluklarına dokunabildiğimiz arkadaşım Tuğçe de eklendi. İnsan, geçmişi düşündüğünde ne hissedeceğini, hangi duyguya daha çok sevineceğini bilemiyor. Bir yanım diyor ki, biz çocuktuk ve şimdi çocuk sahibi olacak yaştayız, bak artık o küçük kız kocaman bir anne oldu... Diğer yanım da bunca zaman nasıl geçti, sanki biz birden bu döneme ışınlandık hala zihnimde o ortaokul üniforması ne kadar da bugüne yakın diyor : ) Ben her ikisinden de ayrı haz alıp bugünleri gördüğümüz için şükrediyorum ve küçük bir prensesin bana uzak bir şehirde büyüyeceği ve o güzel gelişimine kısıtlı anlarda tanık olabileceğim düşüncesiyle biraz da hüzünleniyorum.

Son zamanlarda gündemim kurabiye olunca ben de minik melek Bade'ye küçük bir sürpriz hazırlamak istedim ve benden gidecek küçük bir hediyenin de arkadaşıma manevi anlamda destek olmasını temenni ettim. Bade'ye o an yanında olamadığım için bir özür kartı yazmayı da ihmal etmeyerek...

doğum kartı

kız bebek kurabiyesi



fil kurabiye

Kargoya verdikten bir gün sonra arkadaşımı aradığımda beklenenden birkaç gün önce doğuma alındığını ve hatta o anda doğumda olduğunu öğrendim. Öncesinde, hamilelik haberini alışım da ayrı bir mucizeydi. Yakın arkadaşlar arasındaki bu görünmez haberleşme telleri her zaman muhteşem değil mi!

Dünyamıza, hayatlarımıza hoş geldin güzel bebek. Biricik annen ve baban mutlulukla, güzel kalpleri ve aşklarıyla büyütsün seni...

Kocaman bir sevgiyle,
Yeliz



Yorumlar

Popüler Yayınlar