Minnie ve Mickey Mousegiller


Biz çocukken bu iki sevimli fareyi ne çok severdik. Hatta küçüklüğüme ait o kadar çok anım var ki bir tanesini çekip çıkarıp 23 Nisan'da facebook hesabımda "Ben büyüsem de içimdeki Mickey aşkı büyümez." diyerek paylaşmıştım. Şansa bakın ki, tamamen tesadüfen çocukluğumda aynı figür ve renkte bir tişörtüm varmış ve çok benzerini bu yaşta yine satın almışım : ) Görmek isterseniz buyrunuz :)



Mickey Mouse

Geçtiğimiz günlerde Forum Marmara Parti Dünyası'nın açılışından bahsetmiştim. Burada kategoriler arasında Mickey ve Minnie Mouse görünce ilk bir tereddüt etmiştim, hala çocuklar sever mi acaba diye... Taş Devri- The Flintstones ya da Jetgiller benim için nasıl bir efsaneyse bu iki fare de en son 80, haydi biraz daha itelersek 90 kuşağı tarafından son kez tanınmıştır diye düşünüyordum. Ama gerçekten çok yanılmışım : ) Ben de bunun üzerine iki figür çalışmak istedim ve sonuç da gayet sevimli oldu:

Mickey Mouse kurabiye

Sizce de çok tatlı değiller mi? :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar