Tatlı Krizine Pratik Çözüm :)

Bazı günler sabahtan akşama kadar tatlı yeme isteğiniz oluyor mu? Geçtiğimiz pazar, bizzat tatlılarla dolu ve doyamadığım bir gün geçirdim. En son noktayı da şimdi paylaşacağım ve elimdeki malzemelerle uydurduğum tarifte buldum.

Nedense, yaptıktan sonra yemek istemedim : ) Sanırım, tüm gün başka çikolatalı tatlılarla günümü doldurduğum için. Ama görüntüsü de, lezzeti de süper oldu.

Malzemeler:

Süt, bitter puding ve üç adet kurabiye

Adım Adım Yapılışı:


Ve sonucu:


Güzel olmuş mu, ne dersiniz?

Yorumlar

  1. Fazlalık 3-5 kilomu aylardır veremediğimden ağzımı sulandıran, muhteşem resimlere hiçbir şey söyleyemeyeceğim. Amaaa cevaplarımı yayınladım :) Güzel soruların için tekrar tekrar çok teşekkür ederim. Çok keyifliydi.
    http://herseydenkonusmali.blogspot.com/2013/09/iste-cevaplarmm.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar