Eğlencenin Merkezi: Parti Dünyası

Herkese merhaba,

Son zamanlarda çok yoğun günler geçirdiğimden her yazımı biraz gecikmeli yayınlıyorum.

Öncelikle, farklı bir mutluluk yaşıyorum : ) Şu ana kadar hediye olarak yakınlarım için hazırladığım kurabiyeler, ilk kez 20 kutu içinde hiç tanımadığım kişilere ulaştı. Bazılarıyla bu hafta sonu tanışma fırsatım oldu ve çok güzel geribildirimler aldım. Şu anda hissettiğim mutluluğun adı tam olarak bu...

Temamız parti olunca, tasarım süreci de hazırlık süreci de oldukça eğlenceli geçti.
İşte fotoğrafları:

şirket kurabiyesi

kurumsal kurabiye

bayrak kurabiye


hediye paketi kurabiye

balon kurabiye

benim tatlı hikayem sipariş

kurabiye kutusu

Şeker hamuruyla uğraşmak demek, bence yaratıcılık sınırlarını sonuna kadar zorlamakla eşdeğer. Gördüğünüz çoğu figür herhangi bir kalıba bağlı kalmaksızın yapıldı. Örneğin, üçgen kalıp bulamadığımdan dikdörtgenlerden bayrak elde etmeye çalıştım ve bu figürde çalışılacak 27 kurabiye için toplamda 108 bayrak yaptım. Kaç saatimi aldığını tahmin edebilirsiniz :)

Çok güzel bir çalışmaydı, çok keyif aldım. Umarım, Parti Dünyası'na enerji ve bereket, hediye ettikleri kişilereyse mutluluk getirmiş ve beğeniyle tüketilmişlerdir.

Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar