Evrene Tehdidim Var!

Çekilişleri sever misiniz? Ben pek sevmem, çünkü çocukluğumda bir Ninja Turtles oyuncağı kazanmam dışında bu yaşıma kadar bir şey kazanmışlığım yoktur. 

Geçtiğimiz hafta Instagram'da bir çekilişe katıldım. Aslında, daha önce iki çekilişe katılmışlığım var ama ikisi de başarısız olunca "Şansım yok benim!" diyerek inancımı yitirdim. (İyi ki şans oyunları oynamıyorum. Oynasam, bunalımın katmanlarında dolaşıyordum anlayacağınız :) ) Pastalarını, cupcake ve kurabiyelerini çok sevdiğim Masalsı Tatlar'ın "Cupcake Kursu" çekilişini görünce, bir kez daha deneyeyim ama ben kazanmazsam bu işlerden sonsuza kadar elimi ayağımı çekeceğim, diyerek evreni iyice tehdit ettim. "Kazanan isim @yellydelly" yazısını görünce anladım ki, evrende işler bazen de tehditle yürüyor :) 

Çarşamba günü kurs için Masalsı Tatlar'ın yolunu tuttum. Çok sıcak bir karşılamayla tüm bildiklerini aktarmada son derece cömert Derya ile tanıştım. Bu yazdığım o kadar önemli ki, bence bir insanda bulunabilecek en iyi meziyetlerden biri. Mutlaka bunun tersi, yani sadece bir "m" eksiği, iş hayatınızda ya da arkadaşlık ilişkilerinizde başınıza gelmiştir... Bildiklerini basit nedenlerinden ötürü size aktarmayan yöneticiler, iş arkadaşları, başınız sıkıştığında en ufak bir bilgiyi bile sizden sakınan arkadaşlarınız, gittiğiniz ve yüklü para ödediğiniz bir kursta en önemli bilgileri esirgeyen bir eğitimci... Ben, böyle bir insan olamamakla -olmamakla da diyebilirim ama bir seçimden ziyade karakterimin doğasındaki bir zorunluluk olduğundan "olamamak"- gurur duyuyorum. Nitekim, Derya da öyle... İyi ki tanışmışız dedim tanıyınca. 

Konu cupcake olsa da, hemen hemen bu alanla ilgili her konuda sorduğum sorular fazlasıyla cevaplandı ve altın değerinde öğütler verdi Masalsı Tatlar. Kursun bitimindeki birkaç gün içinde başka şeyler yapmak için mutfağıma girdiğimde tuhaf bir düşünce oluştu birden. Sanki, bir yerlerde bu konularda eksik olduğum her şey farkında olmaksızın tek tek not edilmiş, o gün sormama gerek kalmaksızın tek tek bana söylenmiş... Bu nedenle, bu çekilişin bana çıkmasının şans veya tesadüf dışında bir açıklaması olmalı diye düşündüm durdum. Ve özetle, gerçekten masalsı bir gün geçirdim. Bu vesile ile, Masalsı Tatlar'ın kurslarını bu konuda istekli olan herkese öneririm. Masalsı Tatlar yaratmak için Tıkk Tıkk
  
Artık elimde müthiş bir cupcake tarifi var. Herkese duyurulur :)

Neler yaptık nasıl süsledik merak ediyorsanız, işte kareler:
Masalsı Tatlar


Masalsı Tatlar



Bu arada, günün anlam ve önemine uygun küçük bir hediyeyle gittim yanımda. Merak edenler için bu orijinal fikri başka bir yazımda anlatacağım. Derya'nın paylaşımıyla o da budur :)

Kanaviçe

Bu arada ben de bir çekiliş düzenlemeyi planlıyorum. Ne dersiniz? Benden bir hediye alsanız, mesela bir kutu kurabiye, gününüz daha güzel geçmez mi :) Bu konuyu bir düşünelim :)

Mutlu pazarlar!
Yeliz
   




Yorumlar

  1. Yeliz ya, tesadüfen gördüm yazdığını. Nasıl mutlu ettin sen yine beni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seni mutlu ettiğim için mutlu oldum ben de :) Ne demek, neler öğrendim senden, ne yapsam az olur :) Hem bu konuda istekli olanlar da yazıma denk gelirlerse, doğru kişiyi bulsunlar istedim :) Kocaman sevgiler <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar